wtorek, 30 grudnia 2014

Miłosnego Nowego Roku!


Od mojego zeszłorocznego postanowienia minął rok.
Muszę przyznać, że udało mi się je zrealizować w stu procentach, z czego jestem bardzo zadowolona. Chciałabym podziękować wszystkim moim czytelnikom, wszystkim tym, którzy mnie lubią i tym cichym obserwatorom i gościom również. Wiem, że to nic takiego, nic wielkiego, raptem 24 wpisy, zapewne nie wszystkie udane, ale wierzcie mi, pisanie ich sprawia mi ogromną przyjemność. Być może jest zbyt politycznie, być może zbyt liberalnie, ale tak jest. Piszę o tym co mnie dotyka, irytuje, ale też cieszy i wzrusza. Marzą mi się krótkie opowiadania, ale jeszcze nie mam śmiałości. Rozkręcam się powoli, nie zawsze mam czas, być może brak mi pewności siebie. Dziękuję za "lajki" i pozytywne komentarze.
Ten rok był dobry, dobre decyzje dają nadzieję na przyszłość. Będzie dużo pracy, ale nie zamierzam sobie odpuszczać. Wciąż szukam inspiracji i będę tu zaglądać. To moja mała frajda, mój relaks, metoda na stres, na dodanie sobie otuchy. Lubię pisać i mam nadzieję, że nie popadam w grafomanię, gdyby jednak tak było, proszę mnie skorygować ;-)
Tym czasem życzę Wszystkim wspaniałych planów na Nowy Rok! Cudownych marzeń i ciekawych przeżyć. Otaczajcie się miłością, spokojem i szacunkiem, bądźcie świadomi swojej mądrości, bądźcie silni. Nie dajcie się zgorzknieniu, marudzie i zrzędzeniu. Niech szczęście Wam sprzyja, a uśmiech będzie nieodłącznym elementem dnia codziennego. Śmiejcie się, rozmawiajcie, przytulajcie, kochajcie się, niech miłość zwycięża, niech towarzyszy Wam zawsze i wszędzie. Miłosnego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz