wtorek, 25 marca 2014

Każdy ma takiego fryzjera na jakiego zasługuje!

Pierwszy raz krótkie włosy popełniłam w liceum. Założyłam się z kolegami...chłopcy przeszli już etap długich herów i zaczęli masowo golić sobie głowy, a że byliśmy w dobrych humorach to rzucone przeze mnie luźne hasło "a co? ja się nie zgolę?!" zostało potraktowane bardzo poważnie. Wstyd było się wycofać, honor wziął górę, poszłam pod ostrze. Długość tego co pozostało na mojej głowie nie zasługiwało na miano włosów. Jeden, może półtora centymetra - jeż - to max określenie na jakie mogłam sobie pozwolić. Jednak efekt był zaskakujący i przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania! Już wtedy dostrzegłam, że nożyczki w męskich dłoniach to połączenie idealne. 
Po latach zmagań i poszukiwań znalazłam Fryzjera Idealnego! To On rok temu doprowadził moja głowę do ładu, po tym jak  jeden z asystentów neurochirurga zamachnął się skalpelem wycinając mi zakole równie imponujące jak u Myszki Miki. 
Fryzjer Idealny, to ktoś kto dba nie tylko o nasze włosy. Jest jak balsam dla naszej duszy, tak dla duszy, fryzura jest przy okazji. Połączenie asertywności z empatią w dłoniach Fryzjera Idealnego zawsze da efekt właśnie taki, jak nam się wydaje, że oczekujemy. Dlatego będę się upierać, że Fryzjerem Idealnym jest mężczyzna. Tylko mężczyzna potrafi odgadnąć o co chodzi kobiecie, nawet jeśli ona sama już nie jest pewna co miała na myśli. Przy czym zaufanie jest tu niezmiernie istotne. Daj mu wolną rękę a dopieści twoje włosy tak jak na to zasługują. Od Fryzjera Idealnego zawsze wyjdziesz zadowolona, idąc ulicami starego miasta nie sposób nie czuć się wyjątkowo. Mijając fontannę Czterech Kwartałów, stąpając po bruku Świętego Ducha, kierując się w stronę Długiego Pobrzeża mijasz historię. Uczestniczysz w niej, ponieważ jesteś kimś wyjątkowym, kimś kto będąc tylko sobą może pozwolić sobie na luksus bycia kimś. Magia tego miejsca sprawia, że twój Fryzjer Idealny staje się powiernikiem twojej historii. Dziś kawałek mojej historii został tam, na Grobli i chociaż zapuszczam znów włosy, pozostanę mu wierna, bo każdy ma takiego fryzjera na jakiego zasługuje, a ja zasługuję na Fryzjera Idealnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz